(Eigen)aardigheden 3

18 mei 2019 - Kioto, Japan

Vandaag in deze rubriek een hilarische (sorry Kitty, ik oordeel niet maar Juf Ank zou zeggen: dit vinden we niet raar, dit vinden we heel bijzonder)

Met stip op 1:

Poezenmutsjes-automaat

De..................poezenmutsjes-automaat!

Je gooit er een muntje in, kiest een mutsje en mishandelen maar.

Ik heb nog meer bijzondere, zeer nuttige (eigen)aardigheden, maar ik laat deze eerst even bezinken. Een mens kan niet te veel hebben op een dag.

Het is 23:00 uur ik ga slapen. Morgen een reisdag. 4 uur met de trein. Latersss.Β

1. Rudolphia:
    18 mei 2019
    πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚ arm beest. Ik zie mijn Sitah al lopen, ben benieuwd hoelang ze hem ophoud.
  2. Judith:
    18 mei 2019
    Een automaat ook.. je zou maar met spoed een poezenmuts nodig hebben haha
  3. Kitty:
    18 mei 2019
    Nou, dit is dus gewoon echt raar hoor 😱 enne, neem je dat Hello Kitty exemplaartje mee!
  4. FRANK KALKHOVEN:
    18 mei 2019
    Wat een giller, een poezenmutsautomaat, en hij blijf nog heel ook, hier in rotjeknor, zou zo iets elke dag bij gevuld moeten worden, maar dan met ruiten haha, neem mee te schattig om er niet eentje mee te nemen, wie weet neem ik dan een poes haha
  5. Rob:
    18 mei 2019
    Tjezis...ik had wel eens gehoord dat ze in Japanse steden voor de gekste dingen een automaat hebben maar dit slaat inderdaad alles
  6. Suzanne:
    πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
  7. Coby Hoekstra:
    19 mei 2019
    🀣🀣🀣🀣🀣, een poezenmutsautomaat, zoiets geks heb ik idd nog nooit gehoord. Hoe verzinnen ze het. En zie je dan ook daadwerkelijk veel poezen met mutsjes op lopen? Hahahaha. Zo ja, dan wil ik daar een foto van zien.