Boracay deel 2

22 maart 2024 - Boracay, Filipijnen

Na de 2 nachten superluxe zijn we een stuk verhuisd. Middenklasse, en iets rustiger. Leuk om beiden te ervaren.

Gisteren heerlijke ochtend op en in het water. Leuk gesnorkeld ook.

Aleli en Patrick werken allebei vanaf een uur of 3, half 4. Daarom gaan we meestal 's ochtends op pad. 'S middags en 's avonds ook wel fijn om even op mezelf te zijn.

Lekker cocktailtje erbij voor eur 3,50 😃 Goed uit te houden hoor. Hahaha.

Vanmorgen naar de andere kant van het eiland geweest. Deels gelopen, deels met de tricycle. Daar staat heel veel wind en is dan ook vooral bezet door kitesurfers.

1. Suzanne:
    22 maart 2024
    Ziet er goed uit Daan! Wat is het prachtig en leuk om twee plekken te ervaren! Gaaf je haar ook zo! Ik kan mij voorstellen dat het lekker is om ook tijd voor jezelf te hebben, mooie verdeling zo!
  2. Yvette:
    22 maart 2024
    Ziet er heerlijk uit allemaal! Geniet!!!
  3. Emelie:
    22 maart 2024
    Jaloersmakend een beetje maar hoor.... wat een paradijsje en hele mooie foto's Heel mooi portret van jou met kleurtjes in je haar....Je ziet er heel ontspannen uit ,klopt dat ?? Liefs Emelie
  4. Daniëlle:
    22 maart 2024
    Ja dat klopt hoor, helemaal ontspannen. 😊
    Met Choco komt het ook wel goed. Vanmorgen kwam het toch weer even ter sprake. Dat huilen van mij en het idee dat ik 'm wil adopteren, dat heeft echt indruk gemaakt.
    Dat vind Aleli echt verschrikkelijk. Ik heb er maar een positieve draai aangegeven en zei: 'het is niet omdat jij slecht bent, ik voel een connectie met hem. Maar als jij nou belooft dat je hem regelmatig eruit laat en laat spelen, dan begin ik niet meer over adopteren.
    Ze was het helemaal met me eens.
    Dat heeft me nog wat meer rust gegeven.
  5. Serge:
    22 maart 2024
    Hi Daan, een echt paradijs daar dat Boracay. Nooit geweten dat het zo mooi kan zijn. Lekker ontspannen inderdaad met een goede cocktail erbij. Have fun daar en geniet ervan !!
  6. Daniëlle:
    26 maart 2024
    Hi Ser, ja er zijn hier wel prachtige paradijsjes hoor. Een straat erachter dan wel megadruk met scooters, auto's en tricycles. Boracay is ook wel het drukste eiland van allemaal, geloof ik. Maar de kust is echt heel mooi.
  7. Jeannet:
    22 maart 2024
    Volgens mij is dit een onvergetelijke vakantie. Wat mooi en fijn allemaal. En wat leuk die dingetjes in je haar.
  8. Kitty:
    22 maart 2024
    Geweldig, wat mooi daar. Die kleuren! En leuk je haar zo! Er wordt ook lekker gegeten en gedronken, we genieten op afstand mee. Heel fijn eigenlijk dat je niet constant met elkaar bent maar dat je vanaf de namiddag lekker op jezelf bent. Ideale combi zo.
  9. FRANK KALKHOVEN:
    Hallo Moppie,
    wat is het er mooi he, en wat ben je toch een geluks vogeltje, om dit weer allemaal te mogen en kunnen meemaken, en wat Choco betreft dat kom helemaal goed hoor straks je ziet er inderdaad lekker ontspannen uit hoor op de foto, dus nog even genieten van al het moois en lekkers wat het land je te bieden heeft, hier toch grijs en grauw en nat, dus je zit daar beter dan hier hahahaha, nu ik nog wat ontspannen voor next week :) maar ook dat kom goed, vandaag even een klote dag, i.v.m. dat moeders jarig zou zijn, maar oke dat hoort er nu eenmaal bij, alles is eens de eerste keer moet ik maar denken, nou dikke knuffel van ons uit het kille Capelle xxxx
  10. Daniëlle:
    22 maart 2024
    Sterkte mop, met de confronterende dag wat betreft je moeder. Knuf xx
  11. FRANK KALKHOVEN:
    dank je wel Mop ;)
  12. Annie:
    23 maart 2024
    Ik zie weer dat je je prima vermaakt. Ga zo door.

Jouw reactie