Boracay

20 maart 2024 - Boracay, Filipijnen

Niet zo handig van mij om het y-tuigje om te laten zitten. Ik dacht: dat is handig dan haal ik Choco er zo weer uit 's ochtends. Had ie dat hele ding kapot gebeten.

Leermomentje.

Choco heeft het wel net zo leuk gevonden als ik, want hij reageerde super enthousiast iedere keer als ie mij zag. En dan ging ie even rustig liggen en me met zijn lieve koppie zo schuin aankijken van 'kijk eens even hoe goed ik me gedraag.' Daardoor wel des te moeilijker om 'm achter te laten, maar ja het is niet anders.

Om 9 uur vertrokken richting Manilla. Even weer een vliegtuig in voor 45 minuten naar Boracay.

Mooi eiland. Met prachtige witte palmstranden. We zitten in een hotel met 2 zwembaden en pal aan het strand. Fantastisch geregeld door Patrick, de neef van Aleli die ook mee is. We zijn hier met z'n drieën.

Op Boracay ben je nooit alleen en/of in stilte, dat is een beetje een nadeel. Overal mensen, overal muziek. Ik laat het over me heen komen. Morgen een privesnorkeltocht geboekt met z'n drieën. En daarna moeten Aleli en Patrick werken. Denk dat ik dan ook even wat rust pak. Met een boekje op het strand 😃.

1. FRANK KALKHOVEN:
    Hallo Moppie,
    Ik moestwel lachen om die chocodie zijn riem verrot heeft gebeten hahaha🤣🤣, maar goed leer momentje zal ik maar zeggen, ja druk he, maar wel een mooi eiland met die stranden en tyfus druk altijd, maar wel leuk om gezien te hebben, nou straks lekker even je rust pakken met wat spannende boeken, maar eerst genieten van al het moois daar en lekker zonnen en zwemmen, mooie foto's weer, nou geniet er van, ik straks naar de ALV van Nct mazzelaar 😉, en dan bijna generale brbrbr, nou moppie tot gauw maar weer 🥰
  2. Daniëlle:
    Sterkte bij de ALV. De ze de groeten. Jammer dat ik die mis. 😄😉
  3. FRANK KALKHOVEN:
    Zal ik doen vanavond van jouw 👋👍, ben je wel bij de generale ?? 2 april
  4. Daniëlle:
    21 maart 2024
    Tuurlijk ben ik bij de generale. Die wil ik niet missen. 😃
  5. Kitty:
    20 maart 2024
    Djiez wat druk op dat strand! Maar moooiiiiiii! Enjoy (met en zonder die toch wel ondeugende Choco).
  6. Suzanne:
    20 maart 2024
    Ooooo wow wat een strand! En wat een leuke foto van jullie! Mis de avonturen van choco wel gelijk een beetje maar geniet groots van deze paradijselijke plek!
  7. Yvette:
    20 maart 2024
    We kunnen je ook wel inbellen bij de ALV hoor Daan als je zo baalt dat je er niet bij kan zijn 😁
    Sterkte op vakantie, het ziet er heel rot uit allemaal

X
  8. Daniëlle:
    20 maart 2024
    Hele trage wifi hier hoor hahaha 😉
  9. Serge:
    20 maart 2024
    Zo Daan, dat ziet er uit als een paradijs zoals we dat van Thailand kennen. Alleen een beetje druk zo te zien maar het lijk mij fantastisch om daar te zijn en met dadelijk een moment voor jezelf met een goed boek. Geniet ervan en dat doe ik namelijk om je verhalen weer te lezen. Kus Ser
  10. FRANK KALKHOVEN:
    21 maart 2024
    Gezellig hoor dat je er ook bij bent 😉🥰👏, maar eerst lekker genieten nog even, in het mooie Filippijnen 🏝🏖⛰️
  11. Rudolphia:
    22 maart 2024
    Wat fijn dat ook nog een rustiger stekkie te vinden is. Je programma hebben ze wel goed gevuld zo lief om je de mooie plekjes te laten zien en je wordt met de wandeling letterlijk " bij de hand genomen " 😘😘

Jouw reactie