En toen was er Covid

23 juni 2022 - Manuel Antonio, Costa Rica

Een dag of 5 geleden is iemand van de groep ziek geworden. Bleek Covid. Die is meteen uit de groep gehaald en in een quarantaine hotel geplaatst voor een week, zoals de regels hier zijn.

Daarna gisteren nog 2 'afgevoerd'.

Vanmorgen zelf met keelklachten opgestaan en helaas....nu zelf ook positieve zelftest.

Voorlopig dus nog niet naar huis. Sterker nog: een hotelkamer in waar je niet uit mag. Kutterdefuck!

Eén hele schrale troost: de KLM vlucht van Parijs naar Amsterdam was gecancelled.

Matig einde van een super toffe reis.

Dus jullie steun heb ik nog nog even nodig...maar nu voor het echie 😒

1. Yvette:
    23 juni 2022
    Oh nee, dat is echt volkomen ruk! Hopelijk zorgen ze goed voor je! Beterschap sestra!
    xx
  2. Daniëlle:
    23 juni 2022
    Bedankt @Yvette, jij alvast een hele fijne vakantie!
  3. FRANK KALKHOVEN:
    23 juni 2022
    Godver de godvergeten klote moppie, Wat klote dat jullie dat is overkomen,.ja die corona is weer heel actief aan het worden, ook hier weer, maar het is ontzettend balen voor jouw, om een week in een hotelkamer te zitten.alleen waar je niet uit mag, en.dan mar hopen dat je na een week negatief test ? En dat de vlucht dan ook weer gewoon vlieg, want dat is ook een ramp in Nederland, personeel te kort, dus weet niet hoeveel vluchten gecanceld 🙄, nou mop heel veel sterkte en nu maar hopen dat je niet al te ziek word, en dat het bij zere keel blijft, mocht je beh
  4. FRANK KALKHOVEN:
    23 juni 2022
    Mocht he behoefte hebben om video te bellen als dat kan doen hé, nou dikke knuffel van Jan en mij 💋💋👍
  5. Daniëlle:
    23 juni 2022
    @Frank, ja dat onzekere is kut. Nu eerst van alles regelen met verzekering, als die de kosten dekt.
  6. Dorien Verduin:
    23 juni 2022
    Sterkte Daan! Dan gaat de tijd ineens heel langzaam… niet leuk! Hou je taai! Hopelijk wordt je niet erg ziek er van! Dikke kus!
  7. Rob:
    23 juni 2022
    Potver...dat is een onverwachte wending in je reis :-( Costa Rica is mooi maar niet als je vast zit in een hotelkamer. Hopelijk blijft het bij een zere keel, dat is wel wat je nu het meest hoort, dus goede kans van.
    Mogen de positief getesten van de groep nog wel bij elkaar mogen komen? Tenminste dat zou ik denken maar misschien zijn ze daar wat strikter - geen idee??
  8. Daniëlle:
    23 juni 2022
    @Rob, weet niet precies wat wel en niet mag. We gaan het zien.
  9. Kitty:
    23 juni 2022
    Neeeeeee!!! Dat is supervervelend, understatement van het jaar :-( :-( :-( oftewel kutterdefuck ja. Heb je nog leesvoer? Brengen ze nog wat te eten? En wanneer mag je uit de quarantaine, over 5 dagen ofzo? En word je dan zsm op een vlucht naar NL geboekt? Heeeeeel veel vragen en dingen die op je afkomen. Ondertussen hoop ik dat je niet ziek wordt, want dat is nòg kutterdefucker. Sterkte!!!
  10. Suzanne:
    23 juni 2022
    Ahhhhh neeee Jeeeej wat balen Daan! Hoe voel je je, beroerd of weinig klachten? Kan je alvast werken aan je fotoalbum of deze reislogger in een album? Heel veel sterkte Meis en blijf doorgaan met je reislog! Heel erg stom einde van je prachtige reis Dikke 💋
  11. Judith:
    oh wat vervelend zeg!
    Als je hulp nodig hebt met verzekeraar moet je het laten weten! (Behalve als het DSW is, iets met belangenverstrengeling...)
    Hopelijk goede WiFi in het hotel, dan heb je toch beetje contact met de buitenwereld.
  12. Emelie:
    23 juni 2022
    Oh wat is dat schrikken allereerst dat je niet al te beroerd gaat worden en dat er toch wat te regelen valt door reisleider gelukkig heb je wel de hele reis gemaakt ja die Covid heerst ook hier weer vrienden net terug uit Frankrijk ook de klos wel lichte klachten. We keep in touch liefs Emelie
  13. Rudolphia:
    23 juni 2022
    Nee he, wat een ellende zit je daar vast op je kamer. Echt klote!!!! Nou we steunen je hoor en maar hopen dat je na 5 dagen negatief test en weg kan. Wat een domper op een heerlijke vakantie!
    Je weet bellen kan altijd!! Hou je taai en idd ik hoop dat je niet al te beroerd wordt.
    Liefs Rudolphia
  14. Jeannet:
    23 juni 2022
    Wat kut zeg! Ik hoop dat jullie elkaar gezelschap mogen houden en anders stiekem naar elkaar toe kunnen sluipen. (alsof je op schoolreis bent). Gelukkig zit je daar niet alleen van de groep, en kunnen jullie dan misschien met elkaar terug naar huis. We houden contact. Sterkte, liefs Jeannet
  15. Daniëlle:
    23 juni 2022
    @Judith, inderdaad maar eens met reisverzekering contact opnemen. Ik zit bij ING. De boel wordt wel vergoed, maar wel met USD 100 per dag eigen risico.
    Maar fijn dat ik je kan benaderen als er gedoe is.
  16. Daniëlle:
    24 juni 2022