Vrijdagmiddag 1 juli thuis 😀

26 juni 2022 - San José, Costa Rica

De nieuwe tickets zijn binnen. Donderdagmiddag de 30e vliegen naar Panama en vanaf daar rechtstreeks door naar Amsterdam.

Nog even geduld, maar vrijdag 1 juli om 12:15 uur weer in Nederland, als het meezit. 😃

1. FRANK KALKHOVEN:
    26 juni 2022
    Wat goeeeeed, nou mop nig even door de zure appel heen bijten de komende week zal ik maar zeggen, vond het fijn dat wij elkaar via beeld telefoon hebben gesproken gisteren 👍😉, maar hoop voor je dat je wel je hotel kamer eerder af mag hoor, maar goed je vermaak je wel met Netflix e.d. maar toch, we duimen voor je dat het allemaal door ga uiteraard, zodat we jouw weer veilig in Nederland terug zien hoor 🥰, nou ik ga vandaag gewoon werken 🤪, maar ik zou zeggen hou vol en maak er nog wat van de komende week daar oke, dikke knuffel van Jan en Frank 👋
  2. Kitty:
    26 juni 2022
    Wat fijn voor je om te weten en nog even volhouden dus! Toi toi toi! Veel groetjes en straks kun je Panama ook ‘afvinken’ op je landenlijst (hashtag omdenken!)
  3. Rudolphia:
    26 juni 2022
    Dat is goed nieuws 🥳🥳🥳 nog even doorbijten en er de 🌞 kant van in blijven zien.
    De menu kaart bied nog genoeg keuze dus het eten wordt niet saai😉
    Hoop dat de aansluiting op Panama redelijk snel is want dan wil je ook ECHT naar huis.
    Spreken elkaar nog dikke 👄
  4. Jeannet:
    26 juni 2022
    Dat is mooi. En wat een mazzel dat deze vlucht rechtstreeks is. Nog even opknappen en dan naar huis.
  5. Emelie:
    26 juni 2022
    Jaja wachten heet dat wordt ook weleens even niet doen de kunst van de verveling wat prachtige vernieuwde ideeën teweeg kunnen brengen voor je eigen leven voordat je weer in de gewoonte stapt van je bekende leven thuis....enjoy ! Liefs Emelie
  6. Annie:
    Goed om te horen Danielle
    Hou nog even vol.
    Gr.
  7. Suzanne:
    Super fijn Daan! Echt iets om naar uit te kijken! Houdt de moed erin! 🍹
  8. Emelie:
    26 juni 2022
    Net mooie uitzending gezien van Stef Biermans VPRO : het geluk van Costa Rica vooral over de gevluchte mensen uit buurland Nicaragua wat Netflix betreft : the Anatomy of a Scandal super goeie Britse korte serie! Daarnaast Borgen2 ook oké iets minder dan de eerste serie. Hopelijk oké met je.liefs Emelie
  9. Judith:
    Dat is heel goed nieuws Daan 🥳🥳!! Word je wel goed verzorgd daar? Xx
  10. Daniëlle:
    26 juni 2022
    Ja hoor, de verzorging is prima. Eten is goed, via app bestellen...veel keuze. En als je iets nodig hebt kun je bellen, dan komen ze binnen 5 minuten.