Corcovado

18 juni 2022 - Corcovado, Costa Rica

Na 2 dagen op mezelf in alle rust is mijn hoofd weer rustig gelukkig.

Nog wat gewandeld, onder begeleiding van de hond van de lodge. Super lief beesie. Ik ging een heerlijke vis eten bij de tilapia-kwekerij/restaurant. Daar bleef hij in het gras wachten tot ik klaar was en hobbelde rustig weer voor me uit af en toe kijkend en wachtend, alsof hij me de weg wees. 😀

Vanmorgen weer vroeg opgestaan voor een tocht van uurtje bus en 1,5 uur met boot over rivier de zee op. Lunchtijd aangekomen op een verlaten strand in Corcovado, een schiereiland. Er is hier beschermd natuurgebied van 145 km2.

Het strand is niet beschermd zo te zien, want dat ligt vol met aangespoeld plastic en andere meuk. Zonde...

Er gaan weer wat fanatiekelingen  morgenochtend om 5 uur op pad om een tapir te vinden.

Nou, Daantje niet hoor, die blijft lekker in bed. En hopelijk, bij goed weer de zee in. En 's middags een cocktailtje drinken in de schommelstoel of hangmat. 😎

1. FRANK KALKHOVEN:
    18 juni 2022
    Hallo Moppie,
    wat fijn om te lezen dat je jezelf weer heb terug gevonden in de rust die je nodig had even, en wat leuk om met de hond op stap te gaan, die ouwehoer niet tegen je je hoef niet terug te lullen e.d. haha, en groot gelijk lekker in bedje blijven lekker uitslapen, en dan lekker een beach dag er van maken, en dat laatste klink helemaal goed cocktails drinken hahaha, nou ik wens je nu al heel veel plezier met uitslapen en de nodige cocktailtjes hahahaha , dikke knuffel van ons beiden
  2. Daniëlle:
    18 juni 2022
    @Frank: knuffel terug 🤗🤗
  3. Suzanne:
    19 juni 2022
    Wat heerlijk Daan lekker reizen en doen wat goed voelt voor jou! De rust in je hoofd is terug en je weet nu wat jou past. Super! Geniet van de cocktail 🍹 in de hangmat en maak er mooie dagen van liefs 💋
  4. Kitty:
    19 juni 2022
    Klinkt als een mooie dag, hondje, visje. En weer een mooie dag in het verschiet, hangmat, cocktail, zee en schommelstoel. Misschien laat die tapir zich nog onverhoeds bij de lodge zien ;-). Wij hebben sinds een paar weken een egel in de tuin, ook leuk! Groetjes uit afgekoeld en beregend NL!
  5. Annie:
    19 juni 2022
    Klinkt goed Danielle. Kan allemaal ook best vermoeiend zijn. Geniet ervan.
  6. Emelie:
    19 juni 2022
    Lief hé met de hond die heeft geen woorden nodig die voelt van nature aan wat je nodig hebt kan je veel van leren om in contact met jezelf te blijven! Geniet ervan!!
  7. Rudolphia:
    19 juni 2022
    Ook dit is vakantie lekker je eigen plan trekken en zelf een wandeling maken onder begeleiding weliswaar maar relaxte begeleider. Hij dacht zeker een visje mee te pikken 😉.
    En je hebt al eerder meegemaakt dat in dit geval de vogel zich zo dichtbij aandiende.
    Dus wie weet komt die Tapir ook gewoon langs maar komt hij niet jij hebt genoten van je hangmat en 🍸🍹
    Dikke kus en kom uitgerust terug ;)
  8. Jeannet:
    19 juni 2022
    Top Danielle, volg je gevoel en geniet verder.
  9. Serge:
    19 juni 2022
    Hi Daan, altijd komt alles goed. Zo nu ook weer. Geniet van je welverdiende vakantie en hangmat ze. Take care. Kus Ser xx
  10. Judith:
    20 juni 2022
    Liggen in een hangmat is altijd een goed idee :)
    Fijn dat je weer kan genieten!