Manuel Antonio

22 juni 2022 - Manuel Antonio Parque Nacional, Costa Rica

Na 2 relax dagen aan het strand nu in Manuel Antonio aangekomen. De laatste bestemming van deze reis. Een gezellig stadje met veel restaurants en terrassen. Geen mooie stad (die zijn hier niet), maar wel fijn om eens heel wat anders te eten. Thais of sushi 😂.

Super toeristisch, want een populaire bestemming voor Amerikanen. Dat merk je aan de prijzen. Maar wel gezellig hier en uiteraard weer een National Parc vol dieren in de buurt. 10 minuten met de bus.

Zelfs hier in de tuin van het hotel, dat aan een redelijk drukke weg ligt, lopen de agoeti's en slingeren de aapjes vrolijk rond.

Er is ook nog een heerlijk zwembad. Top eindbestemming dus voordat we teruggaan naar San José.

1. Yvette:
    22 juni 2022
    Geniet er nog even van!! ❤️
  2. Jeannet:
    22 juni 2022
    Wat een mooi land hé. Zijn jullie helemaal niet bij de vulkanen geweest?
  3. Kitty:
    22 juni 2022
    Wat leuk, nog zoveel dieren in zo’n stad! Geniet er nog even van!
  4. Judith:
    22 juni 2022
    Dat klinkt als een prima laatste bestemming Daan! Geniet er nog even van, voordat je het weet zit je weer op de bank😀 al verheug je je daar inmiddels vast ook op. Groetjes uit zonnig Nederland. 😘
  5. Daniëlle:
    22 juni 2022
    @Jeannet: ja wel bij vulkanen geweest min of meer: in La Fortuna zijn we bij de Arenal geweest. Daar was een hele mooie wandeling. Niet helemaal er op geweest, maar ergens halverwege. Daar was het hartstikke groen.
    De excursie naar de Turrialba vulkaan bij San José ging niet door, te slecht weer toen. Maar zou ik toch al niet meegaan. Na een lange reis meteen de volgende ochtend al op excursie. Daar houd ik niet van.
    En in Rincon de la Vieja kon je met een wandeling mee naar vulkanische activiteit (borrelende modderpoeltjes en dampende bronnen). Daar zaten steekvliegen en moest je een lange broek aan, maar ik was gestruikeld en had toen een open knie waar niks op mocht. Dus leek het me niet fijn om mee te gaan. (knie is snel weer goed gekomen)
  6. Suzanne:
    22 juni 2022
    Heerlijk Daan, even genieten, uitrusten en bijkomen van al die indrukken en de reis! Duik lekker het zwembad in!
  7. Rudolphia:
    22 juni 2022
    Zo goed voor je terug komt nog even lekker zwemmen en stadje bekijken. Ik eet met je mee dus op naar de Thai!
    Maar na 3 weken buitenlands eten verlang je misschien wel naar een lekker stoofpotje 😉
    Tot gauw weer op Neerlandse bodem!