Ja, dat vonden wij ook. Zo op 4 wieltjes, als dat eruit schiet....Het gewicht moet wel goed verdeeld worden, denk ik dan, anders gaat ie scheef.
Maar eenmaal er in was het helemaal niet eng, ging niet heen en weer ofzo.
Rudolphia:
24 januari 2025
Wat een eng ding om zo te zien. Wel prettig dat het stabiel hing en ook wel fijn dat je niet naar beneden kon kijken ( zo lijkt het)
Zal erg diep zijn
Daniëlle:
24 januari 2025
De bodem was wel helemaal dicht, maar door de spijlen aan de zijkant kon je wel de diepte zien. Als je dan naar die katrolletjes kijkt is het wel even bibberen, maar vooral van het uitzicht genieten en niet te veel bij bedenken. Dan is het zo voorbij.
Maar eenmaal er in was het helemaal niet eng, ging niet heen en weer ofzo.
Zal erg diep zijn