Lake Tõya

27 mei 2019 - Toyako, Japan

Iedereen liep te mopperen vanmorgen. Over het hotel op deze plek. Iemand heeft vannacht zijn raam dichtgedaan (ik doe m niet open met airco aan), puur omdat de stank (van fabriek) te erg was.

Maar goed, Geert-Jan kan hier niks aan doen dus we hielden en houden ons in. Maar melden aan Djoser gaan we dit wel. Deal met deze hotelketen snappen we, maar dit gaat ietsje te ver.

Genoeg daarover, want Lake Tõya was prachtig! Ik ben samen met Ab het hele meer rond gefietst. 42 kilometer in 28 graden. Vervolgens nog 2 kilometer met fiets in de hand flink steile wandeling gedaan om bij kabelbaan te komen die naar een vulkaan krater(tje) ging. Prachtig uitzicht onderweg.

Zonet heerlijk curry gegeten bij een gezellig Indiaas restaurantje.

Top dag!

Nu gesloopt en naar bed. De foto's spreken voor zich.

Latersss

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Coby Hoekstra:
    27 mei 2019
    Oh wat heerlijk, zo'n fijne fietstocht met mooi weer en met prachtig uitzicht. Gaaf zeg dat meer. Mooie foto's weer. Leuk om te zien dat je zo geniet. Dan ben je dat hotel in die vreselijke stinkomgeving zo weer vergeten.
  2. Shanna:
    27 mei 2019
    Wat een ansichtkaarten zeg, om stil van te worden zo mooi...
    Super dat je (weer) een topdag hebt gehad! En gesloopt kan ik me voorstellen na zo'n fietstocht in die temperatuur en zoveel indrukken. Hoop dat je heerlijk slaapt en er nog veel meer moois volgt dat k*t hotel en de mindere dagen beetje compenseert. 😙
    Groot gelijk dat de reisorganisatie er nog iets over te horen krijgt, wel goed dat de reisleider niet de dupe wordt en vooral jullie zelf niet!
  3. FRANK KALKHOVEN:
    27 mei 2019
    zo dat is weer een dag met een goud randje toch, mooie fiets tocht lekker Curry maaltijd en een super mooie omgeving daar lekker rust en rein zal ik maar zeggen, dus jij slaap als een Japans roosje :)
  4. Kitty:
    27 mei 2019
    Ik ben jaloers op je fietstocht, gaaf met dat uitzicht! Fijn dat je weer een positieve ervaring had vandaag, volgens mij slaat de balans nog steeds positief uit, mooi toch. Mooie foto’s!
  5. Suzanne:
    27 mei 2019
    WoW Daan dat is niet normaal zo mooi!!! Wat een heerlijke dag! Wat een mooie foto’s.
  6. Rudolphia:
    27 mei 2019
    Die foto's spreken al voor zich, prachtig. Wat ben ik blij dat dit weer de moeite waard was. Heerlijk op de fiets de industrie weer achter je gelaten. En de dag afgesloten met en lekkere curry hmmm genieten. Slaapse!!! Xx